2010-12-31

Gott Nytt ÅR

Till ALLA mina KÄRA BLOGGVÄNNER
och stort TACK för alla trevliga tips o idéer som Ni spridit under året
och alla de härliga kommentarer som kommit mej till del.
Tänk SNART går vi ut i trädgården o njuter av allt det fina växande, som
idag göms där under snön. Nu mer än någonsin kan vi väl längta bort snön
och önska att de första vårblommorna kikar fram.
Så fina lysande var de 2010-- SNART SNART
=========================
Min käre GUBBE o jag firar extra ikväll
Laddat för en liten "supe" på tu man hand--
och så SKÅLAR VI FÖR VÅR 51 bröllopsdag..
DE NI!!!!!!!!!
NJUT NU NI också KVÄLLEN OCH DET NYA ÅRET
VAR RÄDDA OM VARANN o ta vara var på alla
glädjeämen som Ni hittar. Sogerna stoppar vi säcken med
julklappspapper som ska slängas... o minns bara det goa
STORA VARMA NYÅRSKRAMAR TILL ALLA
NINNE

16 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Önskar dig också allt gott inför det nya året. Tänk ...51 år. Inte dåligt....Grattis. Och snart får vi gå ut i våra trädgårdar och dona också. Kram

GOTT NYTT ÅR!!!

Bea sa...

G*R*R*A*T*T*I*S
till 51 år!
En varm önskan om ett Gott Nytt År 2011 till dig och din man!
Kram /Bea

Gunilla sa...

Härligt att kunna fira 51 årig bröllopsdag.
Grattis.
Önskar dig och din man ett fantastiskt NYTT ÅR tillsammans.

Kram/Gunilla

Linda Lunda sa...

สวัสดีปีใหม่!

Happy New Year!!!

Gott Nytt År!!!

4U2 sa...

Önskar dig varmt ett GOTT NYTT ÅR!

Monica sa...

JA grattis på bröllopsdagen,,och Gott nytt år,,vi är med hemma och myser slår en pling framåt natten kram till er båda Monica

IreneL sa...

Grattis till era 51 år..wow!
Jag önskar dig ett Gott Nytt År! / Irene

Rosor och ruiner sa...

Nyårskram till dig med! Oj, 51 år, det var inte dåligt, grattis!! Och gott nytt år!

Unknown sa...

Tusen tack till dig för alla fina och inspirerande inlägg under 2010! Nu önskar jag dit ett riktigt Gott Nytt År 2011!!!
Kram,
Charlotta

Birgitta sa...

Grattis till alla 51 åren tillsammans! Inte dåligt. Vad roligt att du skrev en liten kommentar hos mej så jag hittade dej.
God fortsättning.
Kram Birgitta

mammi sa...

Har varit lite trög, tycker jag. I dag skall jag "satsa på nåt nytt" Tänker ha vår parkering till gratis skridskobana, bra va? Som tur är får vi ju plogat här, men det är med redskap som har däck som inte går av för hackor och det blir rejäl skridskois. Mera glatt kan man väl inte ha det?????
Kram till er båda
Mammi

Jord under naglarna sa...

Grattis i efterskott och god fortsättning på det nya året!!

ingersord sa...

God fortsättning både på det nya året och ännu ett bröllopsår! Vi har just firat vår 37:e så vi har en bit kvar till ert jubileum.
Grattis!

Anonym sa...

Tack för titten på jobb!! Det var jätte trevligt. Kanske vi rent av kan ta en fika till våren=). Ett stort GRATTIS på bröllopsdagen! Inte illa 51 ÅR. Bra gjort=)
Ha det gott och hälsa gubben din.
Kram

Susie på Stjärnarve... sa...

GRATTIS - GRATTIS - GRATTIS så här i efterhand! Fantastiskt!!
Jag som tyckte vi hade varit gifta länge, det blir 43 i år, men tydligen är vi inte värst. Fast vi har kännt varandra i 50 år just i år. Undrar om man kommer ihåg det den 30 mars, tveksamt. Brukar alltid glömma bort sådana här dagar!

Anni sa...

Grattis! Fantastiskt!

Just nu sitter jag här i snöovädret och tycker att ditt "snart" skulle kunna komma ganska snabbt...