2012-03-13

Frunch i solen- Rum att hyra?- trädg.puts

Jodå det blev årets första UTE-Frunch igår


en liten herre söker bostad!!!


Dagen inbjöd till  ett härligt trädgårdsarb.
Gubben fixade i Häggmispeln


och så blev höstens kvarlämnade grejor förpackade i
säcken. Därunder fann jag blåsippsknopp  mm som
kommer att slå ut vilken dag som.
Får ut o ta ngr närbilder idag så man får se utveckl.
HÄRLIGT ÄR DET!!!!!!!!!















Nu är min lille Gubbe ute o putsar fönstren-- De ni-
Tänk så klara o fina de blir... Vårens stormar med
regn o snö har inte varit "rena" precis.
Ha det fortsatt  GOTT i VÅRENS TID!!
VÅRKRAMAR
INGRID

5 kommentarer:

ormbunke sa...

På morgonen känner man sig rätt pigg och tänker i dag så ska jag göra en massa saker. Men det blev inte som man tänkt sig. Er hörna ser jättemysig ut och det blåser kanske inte där.I morgon är en annan dag och Då skall det bli något gjort både ute och inne.Ha de gott. Kram. Anita

Susann sa...

Åhh putsar fönster... nu blev jag allt avundsjuk. Får nog ta fram mina nyinskaffade putsare snart.
Ha det gott kramar Susann på åsen :)

Emelie sa...

Oj så härligt! Men jag blir lite höjdrädd varje gång jag ser någon stå på en stege intill ett stort träd, vet inte vad jag skulle göra om mina äppelträd skulle nå den storleken under min livstid, haha :)
Så fina fågelbilderna i ditt förra inlägg var! Jag längtar tills de kommer hit upp :)
Ha det fint! :)

Monica sa...

oh så gott idag har jag riktigt längtat ut,,men jag har jobbat från kl 7.30 till kl 18 ikväll,,så nu orkar jag inte ett dyft,,men blir lite avis på er,,
när jag läste om er hyresgäst tänkte jag ska de hyra ut rum,,men det var bara fågelrum..
Imorgon jobbar jag bara till fyra så det ska bli gott att dra ut en runda då , hälsa pa kram Monica

Susie på Stjärnarve... sa...

Vad fint du har gjort det - redan! Jag är avundsjuk, här är det fortfarande kallt och mycket blött, så rensa får jag lugna mig med!!