2012-06-13

Ingen lösning!!!!!!!!!!!!!

Jag har nu på olika vis försökt lägga in bilder men resultatet blir hela tiden att de försvinner.. även om jag sparat, så snart jag publicerar blir min sida vit o när jag trycker vidare så blir det frågan om jag vill lämna sidan för då försvinner det? Det är ju redan försvunnet?? Jag får således ge upp- kan kanske få hit en förståsigpåare  som kan hjälpa mig-- nån gång framledes, NU ger jag upp till dess  Jag är så alldeles kaputt när det gäller IT  men så mycket förstår jag att det är Goggles Crom el nåt sånt som spökar?? Har inte tryckt på rätt knapp så att de kan bestämma HELT över mej o min dator???
JAg får njuta av ERA inlägg den närmaste tiden.
Suck o pust.
o det blir lite kommentarer också hoppas jag att jag kan iaf.
KRAM på ER
Ninne

4 kommentarer:

Susie på Stjärnarve... sa...

Men vad trist! Anslut dig till Fixa-din-blogspot, där kan dom hjälpa till!
http://fixa-din.blogspot.se/
Ge inte upp!Låt inte datatjafset vinna!!
KRAM
Susie

Alen Trädgård sa...

Vad irriterande och frustrerande;( du kan i alla fall skriva lite till oss läsare och få se våra kommentarer:) Hoppas verkligen att du kan få hjälp med problemet! Ha det gott/Monne

Christina sa...

Vad tråkigt, hoppas det löser sej! Har också haft problem men bytte till chrome och då blev det något bättre! Fast det tar väldigt lång tid att ladda upp bilder,/Lila-Christina

mammi sa...

Jag fattar inte varför det skall ändras stup i kvarten. Du är ju i alla fall bättre på det här än jag, det var ju faktisk du som lärt mig det jag kan. Plötsligt var man "anonym" tryck här och där, sen när man äntligen fattar det, så är det nåt annat som ändras. Tur att jag var gråhårig innan. Nu skall jag ut och fixa långrabatten uch. Vi firade våra döttrars födelsedag här.
Kram