2010-02-28

Här ska provas övergång t. annan redigerare??

Jag ska se om jag kan göra ett inlägg till idag.??
Läste att veck.fototriss var  GULD
Det kan väl vara ett bra pris att trakta efter om jag nu
ska försöka ngt nytt??
Här har vi ett GULDbröllopspar. 31.1.09







och här,mina käraste GULDsmycke









och så måste vi ha med en SOL som skiner som GULD!!















Så var det inlagt, NUU ska vi se om det blev ngt som jag ville??



Ps.
Är det någon som kan hjälpa mig ??
Det klagas på att mina följare inte får upp mina NYA inlägg?
Har jag tryckt på ngt, eller gjort ngt annt tokigt,
så de har kommit bort. JAG VILL JU SÅÅ GÄRNA HA BESÖK
o HELST EN LIEN KOMMENTar också??

10 kommentarer:

mammi sa...

Visst har ni Guld så det skvätter om det. För att återkomma till din fråga om inläggen, så får jag fortfarade upp Tessy som du la in för 3 veckor sedan.
Kram
Marianne

Bea sa...

Fin tolkning på guld-temat och guldbröllops paret är värt en eloge!
Solen ja, den försvann och byttes ut mot töväder vilket iofs är lovande.
Vet du jag kan inte hjälpa dig, men samma sak har jag erfarit att dina senaste inlägg inte uppdateras. Kanske ngn kommer på svaret!
Kram /Bea

Lena/isklockan sa...

Va´konstigt . Hoppas nån kan komma på vad det är för fel. Dina guldiga bilder är jätte bra. Tänk att få fira guldbröllop....Fint halsband. Är det ett sånt som man kan sätta en bild i ?? Och en sån länk har jag alltid önskat mig med ett hänge i. Kram

IreneL sa...

Kan tyvärr inte komma på vad det kan vara för fel. Kollade nu hos mig och ser då att ditt senaste inlägg är för 3 veckor sen...så konstigt!!! Hoppas att någon vet vad felet är! / Irene

Monica sa...

Ja det är märkligt, fast idag kunde jag komma in hos dej..guld i alla de former,har du faccebook?,ha det gott kram Monica

Anonym sa...

Vilken guldbragd att få fira femtio år tillsammans. Vackra guldsmycken.
Ha en bra kväll
Kram Susanne

NinaVästerplana sa...

Nu har jag kommit ikapp Ninne! Så konstigt att dina inlägg inte kommer upp på blogglistorna längre....
Jag hade dessutom missat det inlägget som fanns. Jag jobbar ganska mycket så det är inte alla dagar jag är inne o kollar o har det då varit många inlägg som kommit så blir det svårt o komma ikapp....
Ha´t himla gôrgôtt
Nina

NinaVästerplana sa...

Hej igen....
Jag testade o sluta följa din blogg o gick sen in o följde igen för o se om du blev uppdaterad i blogglistan. Men det blev du inte! Jättekonstigt....
Vete sjutton vad som hänt!
Ha´t himla gôrgôtt
Nina

Anni sa...

Jag har märkt att uppdatering av bloggar kan halka efter, men det låter ju som om du har ett större problem än så. Mystiskt!

Fin tolkning av guldtemat du visar - guldbröllop, det är något speciellt det!

Anette sa...

Men jag skrev en kommentar här igår..........och den har försvunnit! Nåt skumt är det nog. Guldbröllop firade mina föräldrar för några år sedan. Själv har man ju en del år kvar, men vi närmar oss silverbröllop i alla fall..../Anette