2010-02-12

Köksfönster??

Så här ser mitt köksfönster ut ??????? som ni ser så står "Stjärnorna" kvar.Typiskt mej!! har så svårt att kasta ut dem när de är så fina. Men jag har tulpanerna på bordet, o ni ser att kikaren ligger där.?Genom fönstret ser ni våra små fågelvänner o ibland kommer ngn som vi inte kan indent?. Därav kikaren!! Gunilla http://norrskenetstradgard.blogspot.com/ som efterlyste Köksfönstren får ursäkta så länge. Jag ska hänga på med nytt när jag /Blir färdig/ att piffa till det. Nu får Ni ha en bra fred.kväll för det ska jag ha. Bjuden på 22års kalas hos en fd grannflicka, som har flyttat i ny lägenhet. Spännande o hon brukar göra så god mat. Kram Ps.Rapport i morg. + att jag fått en Award till.

7 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Kul utmaning...
Jag har groddar i mitt köksfönster inte så kul att se kanske.. tom katten låg uppe på groddar idag.
Vacker tulpan bukett och jag och så vacker snö utanför..
Jag längtar varannan dag och njuter varannan
annika

Bea sa...

Fint med virkad spetsgardin i fönstret.
Kikaren på bordet...fniss...den använder jag med för att kolla på fåglar :)
Kram / Bea

Sköna o Gröna Ting sa...

Ojojoj.., blev det nu en god middag igår då????
Visst är det väl härligt när det bjuds på något gott, skönt att slippa stå vid spisen själv någon gång.

Tulpanerna när dom är som vackrast.., lite utslagna och visar färgen så tydligt:)))
Nu tänker jag bänka mig framför teven resten av kvällen och så får jag minsann ta mig en Baileys till kaffet.., japp, så får det nog bli:)

Ha nu en fortsatt skön helg och var rädd om dig!
Kram kram
Marianne

Lotta 8`) sa...

Tycker du har fint i ditt fönster och stjärnorna såg jag inte ;) I går fick jag fixat lite hos mig, nya orkider fyndade jag i veckan för 69 kr på Netto så nu står de i köksfönstert.

Hoppas middagen var trevlig,
Ha en skön söndag ♥, 8`)

Sköna o Gröna Ting sa...

Tack för lyckönskningarna Ninne.., jag blir så glader av din godhet:)))
Du kan tro att det är skönt att äntligen ha satt igång med loppisen då det bara har varit i planerings stadiet länge.
Skönt att få rensa undan här hemma.., det är nämligen saker högt och lågt och det nästan kväver en med så mycket prylar!

Nu skall jag börja på lite käk.., snart dyker här hungriga ungar och en ännu mer hungrig gubbe upp.
Ha den bästa dagen av dom alla....
Kram kram
Marianne

Maria Thorbjörnsson sa...

Hej vännen..förlåt förlåt dumma mej som inte har varit inne hos dej..jag får inte upp dej i vänlistan när du gjort nytt inlägg..alltid något att skylla på..nu ska jag verkligen ha bätte koll..Så många goa Tack för kommentarer
Maria

Maria Thorbjörnsson sa...

PS såg hos mammi att hon också hade bilden kvar på hunden.. DS